tirsdag den 19. marts 2013

upcoming summer - give away ft. shopsolbriller.dk & accessories.dk

hey derude!
som mange af jer sikkert så på den gamle blog, har der været en upcoming summer give away hvor i har mulighed for at vinde et par virkelig fede wayfare solbriller, samt 3 fede solbrille snore i fedt, klassisk design sponsoreret af shopsolbriller.dk og accessories.dk

giveaway'en har en værdi af 160,-.

Derudover kan 3 andre heldige followers vinde et værdikort på 50,- til accesories.dk som helt klart er blevet mit nye 'sted' hvor jeg skal købe alle sommerens accesories og smykker. seriøst - jeg elsker deres webshops:*


 Jeg syntes shopsolbriller.dk og accessories.dk har nogle fatastiske produkter, i en fantastisk kvalitet fordi jeg har prøvet dem. Først tænkte jeg:' wow, det er godt nok billigt! det kan ikke være særlig god kvalitet..' men det viste det sig overraskende nok at være rigtig god kvalitet!
jeg har haft mange solbriller der har koste 4 gange så meget som ikke engang har været halvt så gode mht. kvalitet (!?) og det er sandheden og kun sandheden og jeg er ikke engang blevet betalt for det.
syntes kun jeg ville kunne udlove noget af god kvalitet, da mine læsere virkelig betyder rigtig meget for mig!
For at være med skal i gøre følgende:
1) Follow bloggen på bloglovin'

og i selvfølgelig også velkommen til at like bloggen på facebook :*

vinderen vil blive udtrukket når vi når 30 followers på bloglovin' så jo hurtigere i er til at follow, jo hurtigere bliver de 4 vindere udtrukket:)

xoxo Jade









2 kommentarer:

  1. Deltager,kunne godt bruge til sommer.
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia :)
      pga ny blog og nyt navn har jeg været nød til at lave en ny Bloglovin, som jeg kan se du ikke har followet på :) ved du har followet den anden, men bare for at der ikke skal være nogle misforståelser, ville det være dejligt hvis du lige followet ;)
      Knus Jade

      Slet